تا کی ..
 
هر روز پاییزه
 
 

 گلنوش جان من چیزیو که دیدم میگم شاید از نظر تو و تفکر تو اشتباهه اما من هنوز که هنوزه شبا به یاد عشقم گریم میگیره ...

واسه همینه که هر روز من پاییزه ...

در ضمن هرچی واسه شما خنده نداشت دلیل نمیشه واسه منم نداشته باشه ...


به هر حال ولش کن ...

چند روز از اومدن شیرین میگذره اولش شاید یه رابطه استاد و شاگردی بود اما کم کم بیشتر شد ... باید بیشتر میشد نمیشه جلشو گرفت یه واقعیته اگر بیشتر نمیشد شاید واقعیت نبود ...

من تنها ... اون تنها .... با سرنوشتی شبیه هم ...

نمیدونم چی بگم من به دخترا اعتماد ندارم اما ... 

میخوامش وقتی کنارم میشینه وقتی دستاشو میگیرم حس خوبی دارم حتی وقتی شیشه اب معدنیو میخوره و بقیشو میده به من بازم حس خوبی دارم شاید الان میرم سر کار فقط به خاطر اون نمیخوام این حسو از دست بدم اما میدم میدونم اونم بالاخره میره ...

اما تا کی پیشمه نمیدونم ولی اینو میدونم که الان هست منم هستم پس تا هست به نبودش فکر نمیکنم ...

بازم نصفه شبی هدستو میزنم و گوش میکنم ...

دلتنگ یعنی تو یعنی کنارم باش هم بیقرارم کن هم بی قرارم باش ...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : شنبه 7 مرداد 1391برچسب:, :: 1:14 :: توسط : محمد

درباره وبلاگ
هر روز پاییزه ... هر هفته پاییزه ... هر ماه پاییزه ... هر سال پاییزه ...
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هر روز پاییزه و آدرس هرروزپاییزه.LXB. ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1