آلونك خوشبختی این كفتره بغ كرده
 
هر روز پاییزه
 
 

 لذتی که از این اهنگ میبرم از هیچی نمیبرم 


قلبم به تو محتاجه چشمم به تو وابستس
این پنجره بی چشمات از پلك زدن خستست
دلتنگی گنجشكا آواز خیابونا
دیدن چه گذشت امروز بین من و بارونا
دلتنگ یعنی من یعنی تو رو خواستن
دلتنگ یعنی تو تنهای تنهایی
دلتنگ یعنی تو پیشم نمیمونی
اما نمیدونی هر لحظه اینجایی

آلونك خوشبختی این كفتره بغ كرده
دلتنگ تر از هر روز دنبال تو میگرده
انگار كسی امروز جز من تو خیابون نیست
انگار كه این بارون بغض من بارونیست
دلتنگ یعنی تو یعنی كنارم باش
هم بی قرارم كن هم بی قرارم باش
دلتنگ یعنی من یعنی تو رو خواستن
دلتنگ یعنی تو دلتنگ یعنی من


خدایا ممنون که محسن چاووشی رو افریدی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 23 تير 1391برچسب:, :: 1:33 :: توسط : محمد

درباره وبلاگ
هر روز پاییزه ... هر هفته پاییزه ... هر ماه پاییزه ... هر سال پاییزه ...
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هر روز پاییزه و آدرس هرروزپاییزه.LXB. ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1